diumenge, 1 de gener del 2012

CADAQUÉS - Es Poal - Son Terranus

Josep Francesc Serinyena va construir la seva casa a Es Poal de Cadaqués  el 1911. D’aquesta casa, situada a la vora de mar, era notable la seva tribuna metàl·lica  la qual ocupava tota la primera planta i la part central de la segona.

Com podem veure en la foto actual (any 2000) els ferros han estat substituït per material d’obra cosa que li ha tret elegància, així mateix, el coronament de l’edifici també ha estat mutilat amb la desaparicó, entre d’altres, dels merlets originals.

L’autor de la casa és l’arquitecte barceloní Salvador Sellés, autor de gran part dels edificis modernistes d’aquesta localitat empordanesa.

Sellés era arquitecte municipal a Barcelona i també té obres a Caldes d’Estrac.



Josep Francesc Serinyena construyó su casa en Es Poal de Cadaqués en 1911. De esta casa, situada a orillas del mar, era notable su tribuna metálica la cual ocupaba toda la primera planta y la parte central de la segunda.

Como podemos ver en la foto actual (año 2000) los hierros han sido sustituidos por material de obra lo cual le ha restado elegancia, asimismo, el coronamiento del edificio también ha sido mutilado con la desaparición, entre otras cosas, de las almenas originales.

El autor de la casa fue el arquitecto barcelonés Salvador Sellés, autor de gran parte de los edificios modernistas de esta localidad ampurdanesa.

Sellés era arquitecto municipal en Barcelona y también tiene obras en Caldes d'Estrac.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Escriu un comentari: